İLK MUAYENE

İlk Muayene

Ortodontik tedavinin planlaması zaman ve iyi inceleme gerektirir. Ortodontiste ilk gelişinizde önceden bir panoramik film çektirerek gelmeniz uygun olacaktır. İlk ziyaretinizde hastanın tıbbi ve dişsel geçmişi öğrenilir ve bir ön klinik muayene yapılır. Hastanın yüz görünümü, ağız içi dokular ve dişler incelenir. Tedavi hakkında bir ön fikir oluşturulur ve size anlatılır. Daha sonra ikinci bir randevu verilir (Kayıt Randevusu). Bu ikinci gidişte, en iyi ortodontik tedavi şeklinin belirlenmesi için gerekli teşhis kayıtları alınır. Tam teşhis kayıtları esas olarak; hasta yüzünün ve dişlerinin fotoğraflarını, dişlerin ölçülerini ve çalışma modellerini ve gerekli diğer röntgenleri içerir. Bu bilgiler doğrultusunda çalışılır ve her hasta için uygun tedavi planı ve tedavi ücreti ile ödeme planı belirlenir.

Konsültasyon

Doktorunuz kayıtlarınızı inceledikten sonra, detaylı olarak tedavi planınız ve sizin vakanıza ait tedavi ücreti sizinle görüşülür.

Düzenli Randevular

Apareylerinizin (braketler, plaklar vs.) takıldığı randevular genellikle 1 ila 2 saat sürer. Daha sonra gerekli ayarlama ve kontroller için bizi 4 ila 8 haftada bir 20 ila 40 dakikalık randevular ile ziyaret edersiniz. Sabit tedavilerde kontroller genellikle 4 haftada bir yapılır. Bu süre hem kuvvetin etkisini göstermesi hem de kuvvet uygulanan dokuların toparlanması için gereklidir. Bu yüzden diş ve çevre dokulara zarar vermemek amacı ile çok sık kontrol tercih edilmez. Hastalarımıza gecikmemeye dikkat ederiz ve sizden de bize aynı nezaketi göstermenizi isteriz. Eğer randevunuza gelemeyecekseniz lütfen bize hemen bildirin. Randevunuzu sadece acil durumlar için iptal edin. Çoğu hasta randevusu 4-8 hafta öncesinden ayarlandığı için, randevunuzu yeniden ayarlamak zor olacaktır. Tedavinin başarısı için randevulara uymak önemlidir.

Tedavi Ücreti ve Ödemeler

Tedavi ücreti, hastanın probleminin şiddetine, uygulanacak apareylere ve tedavi safhalarının sayısına bağlıdır. Tedaviye başlanmadan önce ücret ve ödeme seçenekleri sizinle görüşülecektir. Size uygun olan esnek ödeme planları oluşturulacak ve tedavi ödenebilir hale getirilecektir. Ödeme seçenekleri nakit ve kredi kartı şeklindedir.